Singgah Sini Kan...

Tinggalkan link anda di sini :) - Klik sini!!

Jul 10, 2008

Semester Baru..dan PENGALAMAN BARU.. :p

wah...cptnya masa berlalu..tup2 almoast year aku keje as lecturer nih..ahah...bila dipikir2 blk cam xleh nk caya jgk la..ngeh2..ape2 pun i'm happy wif my new life..erm...

cita psl new sem nih yg jd resah gelisah nih..chewahh...apa tak nya..minggu dpn budak2 baru dtg daftar..aku plak sem ni ditugaskan sebagai pensyarah kelas..kira byk gk ler keje pensyarah kelas nih..aku ditugaskan kt kaunter online ms registration tu..erm..sem lps pun sama..patutnya aku just wt susun atur kaunter dan penunjuk arah tp sbb keje tu da setel awal b4 registration dorang minta aku bantu kaunter online..so ada la sket ilmu2 pengetahuan ttg online nih kira xde mslh sgt la setakat nk tlg yg terdaya kan...

sem ni aku dpt lg 1 subjek baru..so alhamdulillah pengalaman baru mengajar subjek baru and student baru..aku takde hal..klu tak reti aku bleh blaja..mcm sem lps la..kena ajar VB.Net..masa kt u dulu masa penah sentuh vb..tup2 kena ajar .Net plak tu..x ke naya org kata? haha..tp aku take da challange..haha...konon2 la kan..(padahal terpaksa keh keh keh) :p so ok jgk la blaja vb.net best jgk..at least ilmu aku btmbh la kan..takde la takat tu jek..

so kita tgk dlu pencapaian aku sem ni mcm mana plak..harap2 pengurusan aku makin aku dr segi p&p nih..dah jgk keje2 smpingan..amin...

haaa ada lg 1 cita..smlm..sedang aku rehat2 kt umah lps blk keje..nga elok2 baring kt dpn tv..aku mcm biasa pegang la perut aku nih..tup2 aku mcm terasa baby aku tendang..tendang ke siku ke dia golek2 ker aku taktau la tp mcm ketukan 3x..haha..punya la tkjut sbb b4 dis aku xpnh lg ada pengalaman rasa baby aku gerak2...yer la dah nk masuk 4bln..mmg membe2 ckp nnt akan rasa..tp tu la smlm aku tup2 terasa gerakan dia..mmg tkjut..huhu..terus sms hubby aku...hehe..klu btl la mmg baby gerak smlm so dat means tu 1st experience aku rasa gerakan die..anak mama da besar yer...membesar dgn sht dan sempurna yer nak..jadi anak yg soleh..cerdik akal fikiran...amin..

ape2 pun aku tak sabar nk tunggu bln 12 nnt..moga semua slmt amin..dan smoga segala kerja2 yg akan aku lakukan sepanjang semester ini berjalan dgn lancar dan sempurna..

0 kawan fizumie berkata-kata:

Post a Comment

Terima kasih atas kerana menjengah blog fizumie. Silahlah komen yer :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India