Singgah Sini Kan...

Tinggalkan link anda di sini :) - Klik sini!!

Jul 7, 2008

Hari Ini Hari Isnin..

Salam...

tgk pada tajuk pun dah bleh agak ek..hari isnin aper lagi ari keje la..huhu...tp weekend yg baru2 ni mmg best btl sbb dpt luangkan masa dgn sygku..mmg best...jln2 kl n shopping...dah lama sangat tak buat mcm tu sbb aku alah teruk masa 3bln pertama mengandung..tp now alhamdulillah dah beransur sembuh..ubat pun da bleh tak mkn n tak muntah..alhamdulillah...

tp yg paling best smlm la...hahah...aku ngan syg aku gi Summit..cadangnya nk bli dvd cita terbaru jek..the most yg nk kungfu panda la..hehe..aku da tgk tp tgk cd wayang je la..siap ada kepala org n bunyi videoman batuk2...hahah...lawak btui...tp smlm sayang sbb org kedai ckp blm clear 100%..tp nk tgk tu bleh..tp ala rugi la plak klu bli gmbr tak cantik..lagi2 plak cita animasi mcm tu kan..gambar cantekkk baru la best tgk..last2 sambar dvd cita...
  1. 10,000 bc..
  2. spiderwick and
  3. vantage point..

dvd yg tak tercapai hajat plak... :

  1. kungfu panda..
  2. rambo IV..

hahah..pastu...teng2 teng teng..ni yg paling best..sayang aku ckp jom pas mkn kita masuk ekdai barang elektrik plak..ngeh2...jengok punya jengok..belek punya belek..tgk punya tgk...pilih punya pilih..last2 sambar 1 dvd player..samsung jenamanya...ahaha...mmg best..sayang aku apa lagi laju jek bli..heheh...maklumla sblm ni tgk dvd pakai laptop jek..pastu siap kena pasang speaker lg baru sedap denga...ni tak payah da...aha...:p

sesampai je kt umah..aku nga tgk ulangan csi 3 tu...tup2..b..abg nk tgk 10,000 bc..aha...cebok la dak kecik neh...heheh..yerla2..kataku pada sayangku..heheh..apa lagi kitaorg pun merasmikanlah dvd player tu bersama cita 10k bc...heheh..best jgk..sedap tu..tgk gmbar pun clear..sound pun ok...pueh ati la org kata..hahaha...thnkx syg..heheh..maybe mlm ni smbg dvd kedua plak..rasa2 aku la..heheh...

apa pun..dis weekend mmg best sbb ari2 keje cuma pg n mlm je dpt jumpa n borak2 ngan syg..ari cuti best..dr pgi smpai tdo nun..leh tgk syg...muah2..love u so much!!!

p/s: dalam hati...(akan ku tambah koleksi dvd di rumahku nnt..heheh...bleh x syg?? :p )

0 kawan fizumie berkata-kata:

Post a Comment

Terima kasih atas kerana menjengah blog fizumie. Silahlah komen yer :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India