Singgah Sini Kan...

Tinggalkan link anda di sini :) - Klik sini!!

Jul 3, 2008

Blk KG...

Salam..

skrg ni aku kt kg...huhu dah hampir sminggu kt sini..tp yg tak bestnye my hubby tak ikut sama stay sbb dia tak cuti...waaa....rindu kt dier..huhu...rindu sesgt....

tp sok i.allah dah nk blk kl..yea2 leh jumpa syg...tp ermm pasni rindu plak kt abah mak...ntah bila la plak nk leh blk..huhu...ntah2 raya nnt per...waaaaaaaaa...lmbtnya...huhu...

kt kg best gileer mak masak mcm2 utk anak dia yg nga ngandung nih...hehe...paling best dpt mkn coq cempedak..then pulut mkn dgn cempedak..fuhhh best tu...ahaha...mesti ada org xleh imagine kan mkn pulut dgn cempedak?? tu la korang tak penah try..taktau apa rasanya...try la dulu pastu sure korang nk mkn lagi..hahah cayalh...my sayang pun xleh nk imagine bila aku ckp kat dia aku mkn pulut dgn cempedak..ehhe...lagi2 bila aku ckp aku siap leh mkn pulut dgn buah pelam..pisang...ahah melopong dia...hehehe... cian sayang...:p

okla..takat tu dulu...till meet again...daaaa....

0 kawan fizumie berkata-kata:

Post a Comment

Terima kasih atas kerana menjengah blog fizumie. Silahlah komen yer :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India