Singgah Sini Kan...

Tinggalkan link anda di sini :) - Klik sini!!

Jul 9, 2008

MeRONggenG...

haah...itulah tajuk yg aku rasa paling sesuaiiii utk semlm punya kesah..heheh..nk tau apa citanya?? lets start..hehe...smlm adalah hari terakhir kami gstt keje dlm suasana yg aman damai..hahah...(padahal busan giler...:p) dah la tak ramai yg datang...so ingt nk lepak2 mcm biasa je kt kolej..ingt nk ajak dorang bli kepek time lunch..tp ada la sorang akak kite ni kak faiz bagi idea ajak gi meronggeng kt tutt....tmpt dirahsiakan....heheh...apa lagi aku n ngan akak lagi sorang k.sha yg dalam tahap kebusanan tahap cipan terus bersetuju tanpa mesyuarat terlebih dahulu..hehe..aper lagi rancangan pn bmula...dan kami pun mgatur langkah dengan segak dan gayanya...hehe...

so decide punya decide kitaorg gi ngan kete aku,..sbbnya senang la sket kete auto hehe..ni problem..aku pun memecuut la keteku itu...yg bestnye..dr jauh aku dah nmpk building tmpt yg kitaorg nk p tu..tup2 tanpa aku sedari sepatutnya aku perlu straight je utk ke tmpt tuttt tu tup2 aku membelokkan keteku ke kanan...ahak!!! mmg cemas gak sket waktu tu...kfaiz plak jerit "eh mie nk p mana??? " keh keh keh...mmg suasana tak dpt diselamatkan lagi..ksha yg nga tido kusyuk kt blkg pun terjaga hahah..smpt lgi tu tdo ksha..dah xleh nk buat apa tpaksa la terus jgk lps belok tu..ahahaha..dlm pikirkan aku ntah la takde pikir ape pun tp time tu kitaorg nga borak psl HB aku turun n kfaiz bg cara2 pemakanan utk tambah darah..cthnya bayam..brokoli..kerang..hati..limpa...erkkk...yg organ dalaman tu la yg aku lemah sket tu nk mamam..huhu...sbb tu la kot kusyuk punya pasal dga kfaiz bg nasihat 'terbelok' ke kanan...hahaha...sibbaik tak jauh dr situ ada exit n kitaorg wt u-turn kt situ...then dptlah menuju ke destinasi asal kami...:p

sesampai je kt sana..benda yg kitaorg nk dlm plan kitaorg adalah....MENONTON WAYANG...hahah..aper lagi kitaorg pn menuju la ke tmpt keramat tu...pilih punya pilih decide tgk cita WANTED...ni kfaiz memvolunteerkan diri utk blanja tgk wayang..kebetulan plak smlm ladies day..huhuu best murah sket..heheh...amik tiket lmbt sket..then ksha pulak dgn baik hatinya nk membelanjakan kitaorg APPLE DONNUT..hehe...best gak sbb 1st time mkn donut tu b4 this dok makan dunkin donut jek..heheh...dptla sorang 2 keping donut...lupa plak nk amik gambr smlm..klu tak leh ltk kt entry nih...hehe...thnkx ksha..pasni bleh blanje lg..:p

then da smpai masa kitaorg pun masuk la panggung tu...bli popcorn n air milo so share2 la dlm tu nnt..best punya best tgk...ada 1 part adegan tu...punya la cemas smpai org sblah aku iaitu ksha terjerit2 dlm panggung...ahahah..aku pun cemas tgk dia mcm tu...heheh...dlm hatiku berkata...eh biar btl ksha neh jerit2 hehe..tp mmg cemas adegan tu...hahah..cita tu byk suspend n tkjut2 la but enjoy...heheh...

dah abeh so kitaorg pun gi slt..then shopping keperluan rumah sket kt supermarket tu..bli byk la jugak sbb syg aku tetiba msg teringin nk mkn spagetti..cian dia aku da lama tak masak gara2 alah teruk aritu..asyik mkn luar jek..aku pun beli la apa2 yg perlu utk dimasak...then lps tu kitaorg gi mkn plak...haha...punya la enjoy sakan smpai mkn kt KENNY ROGERS..heheh...dasat tu...yg ni kitaorg blanjakan diri sendiri...heheh...so pas mkn terus menuju ke banting blk..hehe..tup2 org da xde kt kolej hahah...yerla da lwt kan..:p

blk ingt nk trus masak la spagetti utk sygku intan payung tu..tp siang tu ada call dia tnya dia soh tunggu dia blk baru masak..tup2 lewat plak dia blk..cian..kena tahan kt sana..so bila da lewat dia blk..aku pun dgn penat nk masak,..trus goreng drumet jek..cian plak bila pikir2 tp alhamdulillah syg aku ni jenis tak kesah..so mlm ni cadang nk masak spagetti utk dia..tunggu k syg..heheh..muah2...

itulah story utk korang utk arini...nnt2 aku update lg hehe..best jgk la skali skala ronggeng dgn member..lama da tak buat mcm tu bak kata ksha kan...yer la maklumla da kawen..p mana2 pun ngan my sayang la kan...heheh...

ok...daaa................cau cin cauuuuuuuuuu....

p/s: kfaiz..ksha..pasni bleh plan ronggeng2 mcm tu lagi yerk...kita ajak lagi ramai2 :p

1 kawan fizumie berkata-kata:

Bonda Humaira said...

wahhhh...dia ada blog jugak yer...
bleh la kita tukar2 link pasni kan? heheee...

Post a Comment

Terima kasih atas kerana menjengah blog fizumie. Silahlah komen yer :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India