Singgah Sini Kan...

Tinggalkan link anda di sini :) - Klik sini!!

Oct 29, 2008

Gambar Raya 2009

dah lama nk upload, tp cable camera ntah ilang mana..ni pun baru je jumpa smlm setelah selongkar store kt umah tu..ahahah...

so enjoy...!!

syamil..anak bang ngah..alololo


me n aqeela..anak k.intan..

nabihah(anak k.long), abang syafiq n dik ila..


me n hubby..yea2...

abg, abah, mak n me...

5 kawan fizumie berkata-kata:

feryfarah said...

eyhhhh....btui ka lg 47 hari lg hg nak labour????? cepatnyaaaa

mamaAliff @ salmi said...

yer la cik fery oi..hehe..so blk perlis bleh la mai mlwt aku nnt bln 12..hehe..

fery said...

hehehe...isnya'allah klu ada kesempatan

aku tgh dok tgk fotopages mmber aku habaq ni... tup2... gmbar kawin hg pun ada....hehehehe

mamaAliff @ salmi said...

la ya ka..apa url fotopages yg hg tgk tu...

mamaAliff @ salmi said...

keh keh keh..kebtulan aku nga nk bukak blog nih tu yg cpt..hg pun reply cpt gk haha...owh fotopages tu mmg dia tu photographer aku masa wed aku dulu..

Post a Comment

Terima kasih atas kerana menjengah blog fizumie. Silahlah komen yer :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India