Singgah Sini Kan...

Tinggalkan link anda di sini :) - Klik sini!!

Jun 9, 2008

PeNGALamAN....

Salam...

ermmm dah lama aku tak update blog neh...mau taknya..buat pengetahuan semua...aku skrg da masuk bulan ke 3 usia kandunganku...alhamdulillah...sepanjang 3 bulan proses mengandung neh mcm2 dugaan yang aku terima..moga2 dengan dugaan yg diberikan ini sedikit sebyk dapat mengurangkan dosa2 kecilku dan juga dipermudahkan semasa proses melahirkan babyku nnt..AMIN YA RABBAL ALAMIN...

baru 5 ari je aku kuar wad..kena tahan sbb bdn aku dan dihydrate air..dah longlai da bdn..kena tahan 4 ari kt wad...bukan berbotol air yg masuk malah bergelen dah masuk dlm bdn aku neh..smpai tgn kanan aku kembong n bulat n bengkak gara2 byk sgt air..tp actually ni bukan pertama kalu aku masuk wad akibat dihydrate air..tu kali ke-2 da...klu pertama masa usia kandunganku 2 bln..masa tu kejap je masuk..malam kena tahan sok petang da bleh kuar..air 8 botol kena masuk..ada jugak la kwn2 kolej yg dtg melawat masa aku kt wad dulu..rasa best je bila ada org mai melawat..yerla sbb masa tu baru la kita tau sape kawan kan..org yg paling bz masa aku kt wad ialah suamiku tercinta..cian dia ulang alik tgk aku kt wad..dgn bz keje lagi..makaseh syg sbb begitu menjaga b...org kata ujian masa mengandung ni la ujian sebenar utk suami kan..masa tu la kita leh tgk sejauh mana kesabaran suami kita dan juga kita sendiri..ni la pengalaman dan dugaan dalam melahirkan satu nyawa...kata mak mertua aku..huhu...tp mmg btl...terpikir akan mak aku yg ada 11 org anak..mcm mana la keadaan dia masa dia mengandungkan aku adik bradik 11 org..cian mak...terutamanya aku..erm...moga aku tabah seperti mak...amin...

kata suamiku perut aku da start nmpk sket da..heheh..maybe da kena start cari baju pregnant huhu..kain baju kurung pun sebenarnya mcm da ketat jugak tp still la bleh gagah2 pakai hehe..tgk la mlm ni ke atau weekend ni kuar cari sket2 apa yg perlu utk tempoh mengandung nih..

arini alhmdulh badan pun rasa mcm ok sket walaupun loyanya masih ada..aku kena kuatkan semangat aku..utk diriku dan juga utk baby sebenarnya..kalau aku tak lawan...aku jugak yang merana..tp alhmdlh berkat doa semua, moga2 lepas neh semuanya baik2 belaka, amin...

okla..takat tu dulu..sebenarnya nga bosan marking paper student neh..lain yg diajar lain yg dijawabnya..huhu...budak2 neh la...ada yg nk kena...k la..moga kesihatanku bertamabah baik selepas ini, amin...

0 kawan fizumie berkata-kata:

Post a Comment

Terima kasih atas kerana menjengah blog fizumie. Silahlah komen yer :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India