Singgah Sini Kan...

Tinggalkan link anda di sini :) - Klik sini!!

Feb 22, 2008

Ku Bahagia..

Salam..

dats da word can xpress my feeling right now...phewiittt....saat ini aku terasa begitu bahagia dgn kehidupan baruku sebagai isteri kepada nurul hafiz..biarlah org kata itu hanya utk permulaan tetapi aku harapkan kebahagiaan ini akan berkekalan hingga jasadku menjadi kaku..biarlah kasih sayang dan cinta yg ku bina ini berpanjangan dan sentiasa mekar dalam melayari takhta perkahwinan ini..Ya Allah aku mohon kepada-Mu...

kat sini aku ada upload sedikit gambar di hari bahagiaku...


Saat diijabkabulkan oleh abahku sendiri..

Alhamdulillah..dengan sekali lafaz tepat jam 9.51 malam..aku selamat menjadi isterinya..



Alhamdulillah...aku bersyukur padamu Ya Allah...



Hadiah dari suamiku...sebentuk cincin berlian..



Serta hadiah sebuah ciuman...



Bersalaman...terima mas kahwin dari suamiku...



Hadiahku untuk suamiku..



Bergambar bersama abah mak mama & ayah...di rumahku...




Bahagia bergelar istermu sayang...

Kini...ku harap kebahagiaan itu akan berkekalan hingga akhirnya...akan ku kotakan setiap inci janjiku padamu abang..harap dikau juga begitu...

0 kawan fizumie berkata-kata:

Post a Comment

Terima kasih atas kerana menjengah blog fizumie. Silahlah komen yer :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India